close

點進來有音樂。

I've made up my mind,
我已經下定決心
Don't need to think it over,
不需要再考慮
if I'm wrong I am right,
我是錯的 我是對的
Don't need to look no further,
不需要再多想
This ain't lust,
這不只是慾望
I know this is love but,
我知道這就是愛
If I tell the world,
我要告訴全世界
I'll never say enough,
但怎麼說都不足夠
Cause it was not said to you,
因為不是對你傾訴
And that's exactly what I need to do,
這正是我最該做的事
If I'm in love with you,
如果我們最後要在一起
Should I give up,
我應該要放棄嗎
Or should I just keep chasing pavements?
還是繼續追逐愛情幻影
Even if it leads nowhere,
即使注定沒有結局
Or would it be a waste?
這是白費力氣嗎
Even If I knew my place
即使我已知道自己在你心中的位置
Should I leave it there?
我該停留在那裡嗎
Should I give up,
我應該要放棄嗎
Or should I just keep chasing pavements?
還是繼續追逐愛情幻影
Even if it leads nowhere,
即使注定沒有結局

I'd build myself up,
我提高自己的期待
And fly around in circles,
徘徊其中
Wait then as my heart drops,
等著我的心墜落
And my back begins to tingle
等著我感到疲倦
Finally could this be it, Or
這就是結局嗎 還是...
Should I give up,
我應該要放棄嗎
Or should I just keep chasing pavements?
還是繼續追逐愛情幻影
Even if it leads nowhere,
即使注定沒有結局
Or would it be a waste?
這是白費力氣嗎
Even If I knew my place
即使我已知道自己在你心中的位置
Should I leave it there?
我該停留在那裡嗎
Should I give up,
我應該要放棄嗎
Or should I just keep chasing pavements?
還是繼續追逐愛情幻影
Even if it leads nowhere,
即使注定沒有結局
Should I give up,
我應該要放棄嗎
Or should I just keep chasing pavements?
還是繼續追逐愛情幻影
Even if it leads nowhere,
即使注定沒有結局
Or would it be a waste?
這是白費力氣嗎
Even If I knew my place
即使我已知道自己在你心中的位置
Should I leave it there?
我該停留在那裡嗎
Should I give up,
我應該要放棄嗎
Or should I just keep chasing pavements?
還是繼續追逐愛情幻影
Or should I just keep chasing pavements?
還是繼續追逐愛情幻影
Should I give up,
我應該要放棄嗎
Or should I just keep chasing pavements?
還是繼續追逐愛情幻影
Even if it leads nowhere,
即使注定沒有結局
Or would it be a waste?
這是白費力氣嗎
Even If I knew my place
即使我已知道自己在你心中的位置
Should I leave it there?
我該停留在那裡嗎
Should I give up,
我應該要放棄嗎
Or should I just keep chasing pavements?
還是繼續追逐愛情幻影
Even if it leads nowhere,
即使注定沒有結局

arrow
arrow
    全站熱搜

    Reason 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()